تفاوت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی
نوشته شده توسط : پکیج تصفیه فاضلاب

تفاوت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی

در این مطلب می خواهیم بصورت خلاصه تفاوت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی را بیان کنیم.

پکیج تصفیه فاضلاب انسانی

با افزایش جمعیت روزافزون جمعیت و همچنین افزایش فاضلاب تولیدی توسط انسان و از طرفی با توجه به کمبود منابع آبی و افزایش آلودگی محیط زیست ضرورت تصفیه فاضلاب تولیدی توسط انسان و واحدهای مسکونی بوسیله پکیج تصفیه فاضلاب انسانی به عنوان یک امر مهم در جهت حفظ محیط زیست مطرح می شود.

پکیج تصفیه فاضلاب انسانی قادر است فاضلاب آلوده و بد بوی خروجی از واحدهای مسکونی مختلف را گرفته، آنرا تصفیه نموده و پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب انسانی را بنا به اخذ تاییده های محیط زیستی در همان واحدها و در مصارف دیگر به چرخه برگرداند.

جنس پکیج تصفیه فاضلاب انسانی هم می تواند فلزی باشد و در بالاترین نقطه ساختمان نصب شود، هم می تواند پلی اتیلن باشد و در زیر زمین بکار برده شود و هم می توان از پکیج تصفیه فاضلاب فایبرگلاس استفاده نمود که به هر دو صورت قابل استفاده است.

قابل ذکر است که پکیج تصفیه فاضلاب انسانی نوعی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی است و زیر مجموعه آن قرار دارد.

تصفیه فاضلاب انسانی توسط پکیج تصفیه فاضلاب انسانی به دو روش هوازی و بی هوازی صورت می گیرد. روش تصفیه فاضلاب هوازی به عنوان روش پیشرفته تر تصفیه فاضلاب روش بی هوازی را نیز شامل می شود. در روش تصفیه فاضلاب هوازی توسط پکیج تصفیه فاضلاب انسانی، از سیستم هوادهی به باکتری ها استفاده می شود که این امر باعث رشد باکتری های هوازی شده و جلوی خودخوری این باکتری ها را می گیرد. همچنین چون در روش هوازی از منعقد کننده ای مانند آلوم استفاده می شود، پساب خروجی بدون رنگ و شفاف است.

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی عبارتست از دستگاهی که وظیفه تصفیه فاضلاب خروجی از واحدهای بهداشتی مانند بیمارستانها، هتل ها، رستوران ها، واحد های مسکونی و هر واحدی که فاضلاب بهداشتی تولید می نماید را دارد.

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، پساب خروجی از واحدهای بهداشتی ذکر شده را به پسابی بدون رنگ و بو و آلاینده های بهداشتی تبدیل کرده و آنرا در اختیار کارفرما به منظور استفاده های گوناگون قرار می دهد.

 





:: برچسب‌ها: پکیج تصفیه فاضلاب انسانی , قیمت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی , پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی , قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی , تفاوت پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: